Informace, prodej, pronájem, výkup, hypotéky, byt, dům, pozemek, Mladá Boleslav
Header image

Češi si realitní kanceláře nevybírají podle značky ani počtu poboček

Vloženo od lasek v Nezařazené

Z výzkumu je  evidentní, že Češi si realitní kanceláře nevybírají podle značky ani počtu poboček. Nejdůležitější jsou pro ně reference, tedy doporučení známých. Dále pak o volbě konkrétní realitky rozhoduje i její umístění v lokalitě, která klientovi vyhovuje, a rozhodující je i množství realitkou nabízených služeb. Jako hlavní přednosti spolupráce s realitní kanceláří vnímá veřejnost především kompletní servis, pocit bezstarostnosti nebo bezpracnosti, podporu v právním servisu. „Hlavním nedostatkem či barierou spolupráce je pak především pocit vysoké provize, částečná nedůvěra v kvalitu poskytovaného servisu nebo dokonce obavy z podvodů či úmyslně nevýhodných smluv při honbě za ziskem,“ upozorňuje výzkumná zpráva.

Můžete sledovat všechny odpovědi k tomuto příspěvku zkrz RSS 2.0 Komentáře jsou uzavřeny.